Mixad/Mosad. Whole lot of fan.


Bara för att vi såg ut sådär då, när vi blev vänner. Och för att jag är för söt utan smink. Tjo. Hm... ja.


Amanda är här.
Hon sover fortfarande.
Två minuter i tre.
Jag väcker dig nu, älskling.
Snart anyhow.
Ta vara på tiden.
Japp.
Ta extremt vara på tiden.
Jag sov två timmar "i natt".
Nu är jag fortfarande hung up/hung over.
Älskade V står i duschen.
I'm next...
(SMELLY CAAT?)
BolagetSlappaSovaKnarka(nä..)ShoppingDiskaStädaTvättaÄtaSvältaStöraÄlskaIrritera...? Hm?
Pick one.
Kombinera alla?
Vi får... Rösta? Ja? Okej.

Alla ord är så jävla överflödiga.
Jag älskar dig.
Jag älskar dig.
Men det vet du redan.
Och vi somnade bredvid varandra i morse
Jag var head over heels happy.
Milt drunk.
Och du sa något i sömnen.
Eller. Gjorde du bara ett ljud?
Du fick en puss eller två.
Jag fick presenter.
Jag fick dig.
Just nu.
Behöver jag dig, för...
Fan.


Whatever:

Note To Self; Glöm aldrig att du var den där bruden.
Tragic....


Lillis, fin!
Är du borta alltså?
Jag älskar dig.
Och jag vet att du älskar mig också.
Sorg och mera sorg.
Fan.

Och jag kan inte ens gråta
Fan.
Igen.

15:19 PM.
Later...

(FAN!?!)






The summer of misslyckade foton, heee? Hahaha!

Kommentarer
Postat av: izzy

Du är så jävla snygg <3.

Btw något som hänt? eller är det bara jag som misstolkar texten?



Ha det bra finis Kramar

2010-11-04 @ 17:02:19
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0