Sleep deprivation och ett fu*king jävla wienerbröd

Lider av sömnbrist, men det gör väl inte speciellt mycket just denna kväll/natt/morgon. För jag och my love har sällskap av björn igen. Och björns 50+ polare. Som blivit mitt lilla fan. Jag är officiellt ett bombshell, hahaha. Jag ska bli förevigad som tatoo?! Lol? Onyktra människor... Vi dricker te nu, och snart blir det "uppfriskande" morgonpromenad. Och då kanske jag äntligen får mitt fu*king jävla wienerbröd som jag suktat efter i någon vecka. Fast nu är jag iof inte sugen på det längre... Sucks for me. Lite. Snartsnartsnaaaart flyttar jag och min vackra. Och jag längtar, för i samma veva får jag, vi, träffa var lilla smula Amanda igen. Julfirande ihop, normal style, med min familj, verkar det bli. Men det ska bli lite mysigt, tror jag, KÄNNS det som. Det kan ju inte bli värre än förra julafton... Worst day -09. Utan tvekan. Aldrig har jag skämts så mycket i hela mitt liv, suck... Men i år ska det bli bra, i år ska det bli fint. Annars ger jag upp julen. För all framtid. Punkt. Nej. Nu är det dags för den där promenixen. Jag ska ut och stolpa i mina skyhöga, för dagen nyinköpta, lackstövlar, yaah! Och Min adorabla UB som ger geting-midja och boostat självförtroende<3 Nej. Upp, ut och iväg. I'm boring you. And I love it! Förresten, tack lisa för klurigaste, roligaste smsen/mmsen. Made my day, dear. Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0