GoldGunsGirls; BildBlogg.

k
Kära. Dina läppar är de enda jag vill kyssa....






Kärlek på hög nivå. Viktoria är kärlek.








Amanda. Det finns inga ord. Du är värd din vikt i guld. Jag älskar dig innerligt...









Trodde  nog att jag var stark. kanske?




khgf
Superförvirrad tjej som vandrade på totalt fel stig.








Min tomtelika pappa spelade för oss. Jag kände en konstig lycka.






mj
Kärlek. Bara kärlekslek i sängen. Underbart.





Whitetrash-girl. Fuck it. Fuck you.
Lost. Förvirrad. Hittat rätt väg nu, kanske....


Vik snarkar hörg pga vinet. Hon är det vackraste jag vet...



Caught by what comes by
Stand alone without a fair chance tonight
Here again by your side when
They turn on all the lights
Yes i'll follow you tonight

Using white lies if we have to
It's easy to forgive and forget it all tomorrow
I just pass by you, pass by me
My last way out and worst mistake tonight
Lying lips wont say my eyes give me away
Wont you please turn out the light
And i'll follow you tonight

I'll follow you tonight
The worst mistake to make
Or just the kind of promise you simply have to break


So please turn out the lights
And i'll follow you to any doorstep, any hallway
With hope of finding more
Not feel shallow not get bored
And find it useless, feeling meaninglessJ
And just as low as i was high the night before

The worst mistake to make
Or just the kind of promise you simply have to break
So please turn out the lights
And i'll follow you tonight



Kärlek är det starkaste som finns.
Den är blind, farlig och vettlös.
När hjärtat styr kan vad somhelst hända.....
Men samtidig.
Kärlek är det vackraste som finns.
Kärlek ger mig liv,även om det livet ibland trasar sönder mig.
Men jag lever.
I kärlek.
Jag älskar dig min vilda.
Jag älskar dig.
And i'll follow you tonight.
Godnatt





Kommentarer
Postat av: Lilly

Annie,take care....

2011-01-21 @ 03:51:49
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Izzy

du är så nom nom nom otroligt vacker och jag verkligen gillar bilden på dig och Viktoria, ni är så söta <3. Hoppas att allt är bra med dig sötnosen ;*

Tänker på dig och hoppas att allt kommer bli bra, lösa sig osv! Jag tror på att du och Viktoria är starka nog att klara av detta ni går igenom(vad det nu än kan tänkas vara). Ta hand om dig och hoppas vi ses någon gång:*



Puss och kram! <3

2011-01-21 @ 10:56:55
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Zeebran/ amanda

HÄRFÖRHELVETE ÄR MIN BLOGG!!!:o:o:o :D <3

Underbara bilder underbara texter

Du ser ut att må så mycket bättre även om de kanske inte alltid känns som du gjort det rätta och lätta valet så är det det svåra och JÄVLIGT mycket rätta vägen du går på nu hand i hand tills vi finner vår lugna hamn ? inte sant ? <3 Kärlek kommer kärlek går men vänskapen alltid består <3 Bästa vänskapen! Nu är amandan väldigt trött och känner att hon måste krypa ner i sängen med sin chokladbit och seson 2 av TRE KRONOR!!!! YAAAY du är min soldat vet du de? Vet du att du är orsaken till mig ? min existens<3 Du färglägger min värld vackra. Ge viki viri liten PUSSAR från mig oki? <3 Jag älskar dig kravlöst

2011-01-21 @ 23:49:34
URL: http://zeebra-generation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0