You Know I Love You, Viktoria.

Med anledning av det stundande kungliga bröllopet, här i svea rike, har jag skapat en hyllningsblogg till brudparets ära! Läs och njut, Sverige. Här ska frossas i monarker, överklass och framför allt SVERIGES VACKRASTE KVINNA; V I K T O R I A! Eeh, eller kanske inte. BullshitBullshitBullshit och... Sanning. Det här ÄR en blogg om, delvis, sveriges VACKRASTE kvinna; Viktoria. Men det är inte kronprinsessan av Sverige jag tänker på, nej. Jag syftar på kronprinsessan av Annies hjärta; Viktoria Bengtsson<3 Det där var bara mycket rå-nördigt uttryckt, ja, men folks. Jag är sådär sjukligt förälskad, inlove och nerkärad i min sambo (och tillika fästmö) att jag blir en rå-nörd. En stor, jävla geek med bröllopsfantasier och sånn där äkta lycka i leendet. Ja... Precis sånn är jag. Det låter nog väldigt klyschigt, men jag älskar min V mer och mer för varje dag. Jag vet att jag funnit personen jag vill ha vid min sida, varje dag, för resten av mitt liv. Hon är "The One" och jag tror att trots att min pendlande, psykiska hälsa, så. Är jag lycklig. Faktiskt. På riktigt. Ingen har fått mig att känna såhär innan. Kan ni förstå? Kroniskt deprimerade bitterfittan med daddy-issues, "negativ" som mellannamn och cynistiskt synsätt som få är, utan överdrift, lycklig. Hur liksom... Gick det till? Hur gick..? Svaret är Viktoria. Min vackra, vackra Viktoria.

Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Fan vad fina ni är baby. Och jag pratade med Viktoria häromdan och jag hoppas det är alright att jag o min nya finaste vän Jennifer kommer och hälsar på några dagar framöver? Vet att ni har mycket med flytten osv, men det vore underbart att ses igen. Se er båda två.

Jag älskar dig, Annie, och hälsa Viktoria att jag tänker på er så himla mycket. Ni är sötast, and you know it. Puss

2010-05-26 @ 22:06:43
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0