Det ryktas 2.0, sommarpratare och fan och hans mo(n)ster!

Ja, det ryktas tydligen. Men VAD som ryktas är ännu, pour moi, ett totalt mysterium... Någon som, ja, kanske hört något? Någon? Please, pretty please? Jag är ganska sugen på att få lite info om vad jag "gjort/sagt" som är sådär DÖDLIGT skvallerbart! Not Fair! INTE okej! Oohy Veeyh!
  
Gossip-About-Grrl



Hello, my name is Rumor?


Tänker tillbaks, lite smått, på sommaren som kommit. Och på sommaren som gått och inser att den inte alls varit så händdelselös som det känns. Nej. Det har hänt en hel del, faktiskt.

Jag och V har haft en hel massa, mer eller mindre, hemlösa människor boendes under vårt tak, sovandes på vår soffa. Moa, *** + två, EnJävlaFitta, Jon (just nu), Berny och Nicklas (+ Milo) med mera, med flera. Ibland har det varit sjukligt roligt; Minns, vagt men starkt, rödvin, spetsnattlinnen och gapskratt/tårar med Berny på gräsmattan en natt. rullirullirunt och mossa i håret:D Hahaha, DEAR LORD! Minns också fina Moa, som snattade mat åt oss tre när kylen gapade tom och vi, utan överdrift, svallt. Ja, det var Africa-style, ganska länge, haha (såhär i efterhand). Och just det, Hah! Jag minns när jag och V shoppade loss på, hahahaha, COOP. jag lade 2500 riksdaler på enbart mat. Elva fyllda kassar, blev det totalt, ja? LOL?:D Men existerar det god (minnen), existerar även de onda, suck. För, såklart; mindre kul saker har också hänt; hot om bensinbomber, vräkningsvarning (byggt på totalfalska upplysningar. Liksom!? Why?),  Stulen iPod, stulna kläder, stulen dator och stulet,ja, lite annat smått och gott, en hel massa bråk, dramatik, rykten, hot, lögner och blahablahablaha! Orka!? 
Jag och min kära är alldeles för snälla för denna äckliga stad. Vi ger gång på gång folk vi inte känner mer än minimalt eller inte alls, chanser... Det vi får tillbaks? I bästa fall ingenting, not even a THANK YOU! I värsta fall Stölder och hot om bensinbomber genom fönsterrutan... SUCK. Men vet jag att någon bekants, bekanta, bekant står helt utan tak över huvudet så genomsyras hela jag av någon slags mammighet och bjuder in personen på stående fot. Vik är likadan och resultatet blir, ja, listan ovan... Så jesus hjälp mig! Jag är fruktansvärt trött på GBG och flyttar antagligen från stan vid års-skiftet! Jag och vik, tillsammans alltså. Sära på oss tänker vi inte göra... (Du är min värld, Viktoria. Min fasta punkt i slirig skit-stad). Det känns  som om jag och Göteborg är klara med varandra, i alla fall för en tid framöver. F you, Götet. EFF YOU! Göteborg är i mina ögon så jävla smutsigt och fyllt med människor som troligen skulle bli ratade vid helvetets pärleport. Satan himself skulle inte ta i de där människorna med tång... Alla är inte onda, men de som är det, de är fan way beyond begreppet "ondska"... Usch!

NEJ! Nu tänker jag ICKE gräva ner mig i de där jävla minnena. Ni ska inte få förstöra min tro på mänskligheten! Alla människor, med er som undantag,då, har NÅGOT gott i sig. Punkt. Nu byter jag ämne, hah!

Veckan började iallafall bra. Blev (nu lär alla bli chockade. Inte.) inlagd på östra, psyk. Something snapped och jag grät konstant, utan överdrift, i över fem timmar, i fredags. När jag vaknade på lördagsmorgonen var mina ögon så svullna att jag knappt fick upp dem. Det såg bokstavligt talat ut som om jag fått två smällar, och därmed enorma, påsiga blåtiror, under ögonen. Tur att jag är så pretty on the inside, att det inte gjorde något, hah! På söndagskvällen var jag så sjukligt trött på bristen av frihet att jag inte kunde sova en blund på hela natten och skrev, utan pardon, ut mig på måndagsmorgonen. Hela dagen och halva natten firade jag och V min hemkomst och jag vaknade pigg och glad (eller inte) i går morse och fick en smärre chock när jag såg att klockan på mobilen visade 21:33. "Men helvete, NEEEJ"! Insåg, efter lite panik-flängande runt i lägenheten, att klockan visade totalfel och egentligen var 09:00, cirkus. PUH! vid lunch drog jag och viks oss in mot stan! Betalade räkningar och fick annat "skoj" uträttat! Väl hemma bestämde vi oss för att, "Nej det här är inte alls bra, ketchup passar alldeles utmärkt till pannkaka!" och lämnade helt enkelt Hisingen Island i stilig bil! Har natten lång fått en (över-)dos challa walla jalla musik och nu är jag tröttare än ett mufflon-får..
Going to bed now.
Going to sleep.
-Over.
-Over and out.

Post scriptum; Jag älskar dig så hjärtat går i bitar, and only U hold the super-glue. Bank-bank bank-bank! Tanken på att få krypa ner bredvid dig om någon minut ger mig gåshud och fjärilar i magen!
 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Awh,ni två är för söta. :**

2010-10-20 @ 22:04:12
Postat av: izzy

fan va hemska folk kan vara :( tycker synd om er.

men om ni ska flytta vart hade ni tänkt flytta då?

hoppas ni inte träffa på fler folk som ytnytjar er :(



puss och kram hoppas allt är bra sötnos:*

2010-10-22 @ 03:49:04
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag älskar dig baby tack för paketet jag vart såå himla glad <3

Vart har ni tänkt flytta ? kom till mig!



min blogg adress fick du här med <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0